Finance
|
torek, 6. oktober 2009 ob 22:30 |
Nov oglaševalski kodeks bo SOZ v jesenskem semestru predstavil tudi študentom trženja in oblikovanja
|
|
inDirekt
|
četrtek, 1. oktober 2009 ob 14:48 |
Z današnjim dnem je tudi v praksi začel veljati novi Slovenski oglaševalski kodeks, ki so ga člani Slovenske oglaševalske zbornice sprejeli na zboru članov sredi marca letos. Oglaševalsko...
|
|
Večer
|
petek, 21. avgust 2009 ob 01:00 |
Prodane naklade tiskanih medijev še vedno upadajo, so v projektu RPN pokazali na straneh Slovenske oglaševalske zbornice včeraj objavljeni podatki o prodanih in drugih nakladah tiskanih medijev. Takšnemu trendu pa se od letošnjega aprila upira tednik Večera 7 dni, ki je prodano naklado...
|
|
Dnevnik
|
četrtek, 20. avgust 2009 ob 22:00 |
Dnevni časopisi še naprej opažajo strm padec naklade. V drugem četrtletju letos so jo oklestili še za dodatnih nekaj odstotkov, pri čemer je najmanjše zmanjšanje prodaje doživel Dnevnik. Medtem ko so najbližji konkurenti v primerjavi s prvim četrtletjem lani imeli več kot 1000 izvodov...
|
|
Finance
|
četrtek, 20. avgust 2009 ob 20:01 |
V članku z zgornjim naslovom, objavljenim v 160. številki Financ, v četrtek, 20. avgusta 2009, sem napačno navedla vir podatkov o prodajni nakladi slovenskih dnevnikov.
Slovenska oglaševalska...
|
|
Dnevnik
|
četrtek, 20. avgust 2009 ob 12:20 |
Najbolj prodajan dnevnik v Sloveniji v drugem letošnjem četrtletju in prvem polletju so bile Slovenske novice, med brezplačniki pa najvišjo brezplačno distribuirano naklado izkazuje tednik...
|
|
Planet
|
četrtek, 20. avgust 2009 ob 12:15 |
20. 8. (STA) - Najbolj prodajan dnevnik v Sloveniji v drugem letošnjem četrtletju in prvem polletju so bile Slovenske novice, med brezplačniki pa najvišjo brezplačno distribuirano naklado izkazuje tednik Žurnal, kažejo podatki nove objave podatkov v okviru projekta Revidirane prodane naklade...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Naprej > Konec >>
|